13 сәуірде бастаушы педагогтар мен олардың тәлімгерлерінің " шығармашылық ізденіс. Тәлімгерлік-жас маманның шығармашылық қалыптасуының негізі ретінде"
Әдістемелік жұмыс жоспарына және тәлімгерлікті ұйымдастыруға сәйкес 13 сәуірде бастаушы педагогтар мен олардың тәлімгерлерінің "Шығармашылық ізденіс. Тәлімгерлік-жас маманның шығармашылық қалыптасуының негізі" тақырыбында мектеп семинары өтті. Семинар бекітілген жоспар бойынша өтті. Семинардың мақсаты бастаушы педагогтердің педагогикалық қызметінің негізгі түрлерін іске асыру үшін қажетті кәсіби дағдыларды, қабілеттерді қалыптастыру болды. Семинар келесі міндеттерді шешуге көмектесті: - жаңадан бастаған педагогтардың кәсіби дайындық деңгейін анықтау, - педагогикалық практикадағы қиындықтарды анықтау, - жас педагогтардың кәсіби дағдыларын, оның ішінде әртүрлі құралдарды, оқыту мен тәрбиелеу нысандарын қолдану дағдыларын дамыту үшін жағдай жасау. Семинар мектептің педагог – психологтары Е.Н.Клименко(тәлімгер) және Д.Д.Мельникова (бастаушы педагог) дайындаған "Креативтілік-қазіргі педагог құзыреттілігінің құрамдас бөлігі ретінде" тренингінен басталды. Тренинг барлық қатысушыларға семинарда жемісті жұмыс жасауға көмектесті. Барлық бастаушы педагогтар ашық сабақтар өткізді (Малгаждарова Ж.Ж. – 2 "Г" сыныпта орыс тілі сабағы, Мағжанова Н.М. – 2 "А" сыныпта ағылшын тілі сабағы, Қанатай К.Қ.– 2 "Г" сыныпта қазақ тілі сабағы, М.Х.Мукушева – 5 "Б" сыныпта информатика сабағы) , ал педагог-тәлімгерлер жас мамандарға педагог жұмысының әртүрлі бағыттары бойынша дайындалған шеберлік сағаттарына қатысу арқылы жаңа тәжірибе алуға мүмкіндік берді. Бубенеева Ш.Т. жас педагогтың стилі мен шеберлігін анықтауға көмектесті, Н.И.Кащеева оларды бастауыш мектепте жобалық оқытуды ұйымдастырумен таныстырды, З.Е.Тургунбаева "Станция" әдісін көпшіліктің назарына ұсынды және осы әдіс бойынша тапсырмалардың белгілі бір түрлерін пысықтады, ал С.В.Губанова өзінің жұмыс тәжірибесінен бастауыш мектептегі ағылшын грамматикасы оқыту кезінде қандай әдістер мен тәсілдерді қолдану керектігін айтты. Барлық бастаушы педагогтар мектепте одан әрі жұмыс істеу үшін тәлімгерлерінен әртүрлі педагогикалық жағдайларды жеңуге көмектесетін кеңестер жазылған буклеттер алды.